dynamic | Światowy bestseller KOD KULTUROWY promowany przez samego autora w Polsce. Dział IT dynamic będzie tworzyć platformę www.decoder.global wraz z dr Paprockim.
15557
post-template-default,single,single-post,postid-15557,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1400,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-15.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Światowy bestseller KOD KULTUROWY promowany przez samego autora w Polsce. Dział IT dynamic będzie tworzyć platformę www.decoder.global wraz z dr Paprockim.

Światowy bestseller KOD KULTUROWY promowany przez samego autora w Polsce. Dział IT dynamic będzie tworzyć platformę www.decoder.global wraz z dr Paprockim.

     W dniach od 12 do 16 października 2019 roku, na zaproszenie dr Rafała Paprockiego odwiedził Polskę dr Clotaire Rapaille, międzynarodowej sławy ekspert marketingu, prezes ADW (Archetype Discoveries Worldwide). C. Rapaille to osobisty doradca pierwszej dziesiątki CEO świata, i konsultant ponad połowy firm z rankingu Forbes 100. Jego 50-letnie doświadczenie w badaniu nieuświadomionych sterowników zachowań konsumentów obejmuje odkrycie kilkuset kodów kulturowych. Kody te okazały się kluczem do sukcesu wielu produktów i kampanii reklamowych, gdyż to właśnie C. Rapaille tworzył strategie marketingowe i reklamowe dla takich globalnych gigantów, jak NESTLE, L’OREAL, CHRYSLER, LEGO, PHILIP MORRIS, PROCTER & GAMBLE i wielu innych. Wizyta była jednocześnie trasą promocyjną międzynarodowego bestsellera KOD KULTUROWY (C. Rapaille, MT-Biznes, Warszawa 2019), którego polska wersja miała właśnie swoją premierę. Warto wspomnieć, że autorem przekładu jest R. Paprocki, prezes ADW na region Europy Wschodniej. W trakcie wizyty gość odwiedził Kraków i Bielsko-Białą, wygłosił wykład na Małopolskiej Uczelni Państwowej w Oświęcimiu oraz udzielił serii wywiadów prasowych i radiowych w Warszawie. Współgospodarzem wizyty była firma Dynamic, która wraz z R. Paprockim pracuje nad globalnym narzędziem IT typu Big Data, służącym do identyfikacji utajonych sterowników postaw i preferencji konsumentów. Tworzony system oparty jest na opracowanej przez R. Paprockiego technologii FREQSEM, której wdrożenie nastąpi w okresie najbliższych 18 miesięcy na specjalnej platformie www.decoder.global. Ponadto na wiosnę 2020 zaplanowano m.in. odkrycie kodu kulturowego Polski oraz związane z tym duże projekty marketingowe o zasięgu ogólnokrajowym.